Уведомление нови Цени
Уважаеми клиенти,
По данни на Националния статистически институт натрупаната инфлация за 2022 година е в размер на 16,90%*.
Поради тази причина искаме учтиво да Ви информираме, че “Голд Телеком България” от 1-ви юли 2023 година увеличи цената на месечния абонамент.
Увеличението е обосновано от следните обективни причини:
- Увеличаващите се цени на всички услуги водят до увеличаване на нашите разходи;
- Таксуването е обвързано с минимални такси – целящи покриването на преките разходи свързани с тези услуги;
- Макар и да полагаме сериозни усилия да понасяме увеличаващите се оперативни разходи, е невъзможно да посрещаме нарастващите се във времето разходи, които са свързани с нормалното функциониране на предоставяните от нас телекомуникационни услуги
Увеличението ще бъде отразено по следния начин:
-10 лв. без ДДС на линия (Аналогова/SIP) за клиент подписал договор за още една година;
- 12 лв. без ДДС на линия (Аналогова/SIP) за клиент, който остава с безсрочен договор.
Промяната ще бъде отразена в месечните сметки, издадени през юли 2023 г.
Увеличението не се отнася за клиенти, които са в срочен договор! След изтичане на договора, клиентите ще се таксуват по новите ни тарифи.
С Уважение:
Голд Телеком България АД
Уведомление
Искаме учтиво да Ви информираме, че “Голд Телеком България” ще извършва подобрения за предоставяне на техническа поддръжка, което ще бъде свързано с минимални допълнителни такси за съответната услуга.
Въвеждането на допълнителна такса за тези услуги е обосновано от следните обективни причини:
- Увеличаващите се цени на всички услуги водят до увеличаване на нашите разходи, което ако не бъде таксувано, във времето ще доведе до постепенно влошаване на техническата поддръжка (по икономически причини);
- Таксуването ще бъде резонно и обвързано с минимални такси – целящи покриването на преките разходи свързани с допълнителни разходи за тези услуги;
- Макар и да полагаме сериозни усилия да понасяме увеличаващите се оперативни разходи, е невъзможно да посрещаме нарастващите се във времето очаквания (изисквания) за безплатна техническа поддръжка – за услуги които не са свързани с нормалното функциониране на предоставяните от нас телекомуникационни услуги.
В предстоящите няколко седмици, ще изготвим и предложим пакет от допълнителни услуги, чрез който ще Ви дадем възможност да получите на приемливи (по-ниски от конкурентните) цени, с първокласна техническа поддръжка в работни дни: понеделник – петък; 9:30ч - 17:30ч.
С Уважение:
Голд Телеком България АД
Едно гише
Стартира процедурата за пренос на номера на "едно гише". Вече не е нужно да ходите при досегашния си оператор за да пренесете Вашия номер.